2008. július 12., szombat

Tésztás hangulat + éhség

Éppen Dolce Vita blogját olvasgattam a napokban, és sikerült nagyon tésztás hangulatba kerülni. Hazajöttünk a nagy ajándékvadászatról, és nini, nicns ebéd. Felhoztam a tészta témát, ami támogató fülekre talált, csakhogy mi van egyátalán itthon? Tészta pipa, sonka pipa, tejszín, borsó oké, de nincs reszelhető sajt! Viszont volt medve. Akkor ebből kell összerakni valamit. Íme:



10 dkg sonka felkockázva
10 dkg borsó
2 dl tejszín
1 fej hagyma
2 gerezd fokhagyma
4 háromszögnyi medvesajt (2 erőspaprikás, 2 sima)
olaj

fehérbors
+
25 dkg tészta (spagetti)


A tésztát forró víbe feltettem főni. A hagymát apróra vágtam, kevés olajjal feltettem pirulni. Hozzáadtam az apróra vágott fokhagymát, majd a sonkát és a borsót. Amikor a borsó kissé megpárolódott ráöntöttem a tejszínt, és beletettem a sajtot. Miután a sajt beleolvadt, kicsit túl sűrűnek ítéltetett, ezért kevés tejet is adtam hozzá. Sóztam, borsoztam és a kifőtt tésztára kanalaztam. Szerintünk finom volt, bár már erősen kopogott a szemünk, mire elkészült :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt ide! :)