2008. szeptember 22., hétfő

Háziasan

Egész héten itthon próbáltam kigyógyulni a nyaralás alatt összeszedett megfázásból. Nem sok sikerrel. Viszont temérdek időm volt kipróbálni, hogy
1. milyen naponta 50-nél is több alkalommal kezetmosni
2. milyen is az, ha tényleg minden nap meleg ebéd van az asztalon, amit én csináltam.
3. mennyire pontosan tudja anyukám lediktálni az adott receptet telefonon.
(Az első elég kínzó egy idő után, a másik kettő viszont vicces, de jól ment)
Szombati ebédnek életemben először csirkepaprikást csináltam. És jelentem ehető lett. Sőt.


Csirkepaprikás


1 csirkemell
1 nagy fej hagyma
1 paradicsom
1 paprika
olaj (3-4 ek)

pirospaprika
bors
1 gerezd fokhagyma
tejföl



A hagymát felaprítom, és olajon üvegesre pirítom, a folyamatot egy késhegynyi sóval gyorsítom. Majd lehúzom a tűzről, megszórom pirospaprikával, belekverem a kockára vágott paprikás és paradicsomot, kevés vízzel felengedem és nagy lángon hagyom összerottyanni. Beleteszem a felkockázott csirkemellet, és még mindig nagy lángon fehérre pirítom a húst. Majd megsózom, kevés vizzel felöntöm, és kis lángon fedő alatt 30-40 percig főzöm. Mikor már majdnem letelt, megborsozom, fokhagymanyomón áttöröm a fokhagymát és belekeverem a tejfölt. Ezzel még egyszer felforralom és ehetünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt ide! :)