2008. szeptember 26., péntek

Így talán még apu is megenné a nyúlkaját

Ahogy szűkülnek az ember lehetőségei, hogy friss zöldséget egyen, hiszen jön az ősz, egyre inkább igénye van rá. Nekem legalábbis. Este úgy éreztem, hogy egyszerűen muszáj valami zöldet ennem, de mindenképpen meleg legyen, és semmiképpen sem akarok órákig szeletelni, meg kavargatni. Tehát arra gondoltam, hogy ha egy fél fej hagymát kevés olívaolajon megpirítok, aztán rádobok egy kis felcsíkozott káposztát, megszórom kevés őrölt köménnyel, és ha már kezd kicsit összeesni, akkor egy egész de egészen fiatal felkarikázott cukkinit is hozzápárolok, akkor már csak némi apróra vágott fokhagyma, felszeletelt póré, só és bors jön rá a végén, az jó lesz. Nem tévedtem. És hogy "hús" is legyen benne, 2 felkarikázva pirított virslit kevertem hozzá. Így talán még a párom is megenné. De sajnos nem maradt egy falat se :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt ide! :)