2008. június 9., hétfő

"Sült tészta"

Íme egy újabb tévedés. A hétvégén szerettem volna kicsit ázsiai irányba elmenni. És imádom a tésztát, amit a kínainál a "Gombá csirkeee"-hez kapok. Szóval ismét lustán keresőbe beírom, hogy (ÉS itt rontottam el) "sült tészta". Használható találat alig. El is keseredtem, hogy ebből kell választanom, de az éhség nagy úr, választottam. A hozzávalóknál a kukorica és zöldborsó olvasásakor erősen felvontam a szemöldököm, kevéssé tűnt autentikusnak, de végül a kukoricának beadtam a derekam. Hát nem mondom, hogy a végeredmény ehetetlen lett, de nem hiszem, hogy valaha újra próbálnám. Pláne, hogy ma Wang úr éttermi étlapját olvasgatva megakadt a szemem a "Pirított tészta" szavakon... Hülye vagyok nem kétséges. :D
Tehát legközelebb egy KicsiVu-s pirított tésztának állok neki. És az biztos több felvonást is megér majd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt ide! :)