2010. április 3., szombat

Bailey's

Végülis Húsvét van, úgyhogy ki kellett próbálni. Sokaknál láttam, kedvet kaptam. Pénteken bosszú feszültséglevezető vásárláson voltam (csütörtökön volt némi összetűzésem egy rohadt köcsög igen kedves bkvellenőrrel, aminek következtében pénteken mehettem bemutatni a bérletemet...), és ebbe belefért a sűrített tej és a csokipuding beszerzése is. Alíznál talált recept nyomán indultam el, de eszközöltem némi változtatást, mert nem igazán kedvelem a konyakot, és kicsit túl alkoholosnak találtam az eredményt, úgyhogy még némi tejszínnel "hígítottam". Valamint csak fél adagot készítettem, hogy ha esetleg nem ízlene a családnak, akkor ne menjen kárba :) De ez a veszély nem fenyeget, mert ugyan csak egy napot állt, mindenkinek nagyon bejön, szóval szépen fogy :)


Bailey's házilag

1,5 dl whisky
1 tubus cukrozott sűrített tej
1 doboz Danette csokipuding
3 dl tejszín
1 cs vaníliás cukor
1 dl kávé


A kávét lefőzöm és hagyom kihűlni. Majd botmixerrel összekeverem a kávét, a sűrített tejet, a vaníliás cukrot, a tejszínt és a csokipudingot. Végül belekeverem a whisky-t. Egy literes üvegbe töltöm és beteszem a hűtőbe. hogy összeérjenek az ízek. Már ha lesz rá idejük. Tényleg nagyon finom, és nagyon hasonlít az eredetire.

1 megjegyzés:

Véleményt ide! :)